tirsdag 17. mars 2009

Surfing og bedre dager

Som dere forsto etter forrige innlegg var vi ikke saa blide da, men naa - naa er alt saa mye bedre. For etter noen mailer med Kilroy saa er naa pengene som vi betalte ekstra for bilen, paa vei tilbake inn paa vaar konto. Og det vi betalte for aa dra ut tilGraiser Island, som vi ikke fikk gjort har allerede kommet inn paa kontoen saa naa, naa er alt veldig mye bedre.

Vi har ogsaa hatt noen dager med sol, som ogsaa er stort :) Naa er vi paa surfekurs, og vi har statt begge to :) Hilde klarte aa staa allerede paa mandag, som stort sett alle gjorde - bortsett fra meg og Maggi.. men i gaar, i gaar var dagen min, vi hadde to oekter og paa den foerste sto jeg 3 ganger, og i den andre oekta var det ikke noe problem aa staa lenger.. Vi svinga og sto paa.

I dag har vi ogsaa hatt en oekt allerede, som jeg hoppet over. Jeg har begynt aa bli forkjoela, litt vondt i hodet, og faatt skikkelig utslett paa armene og knaerne etter surfinga i gaar, og naar kneet mitt er som det er - hovent og vondt, saa konkluderte jeg at det er best aa skippe denne oekta, for saa aa gi alt igjen paa den neste.

Paa gruppa er det felere fra skandinavia. Og vi er blitt en liten gjeng paa 6 stk. Det er meg og Hilde, og et par fra Haugesund - Chris Marius og Maggi, og to jenter fra Danmark - Pernille og Tine.

Ellers saa har vi naa sovet paa en campingplass i to netter, spist helt grei mat, men det er ikke saa mye mat.. vi faar lunsj kl.12:00, saa surfer vi osv., og foerst kl.19:00 er det middag - er det rart vi blir sultne?

Vel det var en liten oppdatering fra vaar side, haaper alt fortsatt er bra der hjemme..

Kjersti - "Hakuna Matata"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar