torsdag 26. mars 2009

Fiji og rester fra Australia :)

Vel, som jeg skrev paa forrige innlegg maatte vi kjappe oss for aa rekke akvariumet.. Vel vi rakk det, og med vaart tempo - med god margin. Det var veldig fint, men jeg og Hilde tenker litt saann: vel, har du sett en svart og hvit stripete fisk i det fri, hva er det som er saa stort med aa se den bak et glass da? Saa, det var fort gjort kan du si. Klart det var stort aa se haier og Djevelrokk (hvis det er det det heter ..?)






For dere som kjenner Hilde veldig godt, saa vet der sikker at hun er redd for aa se under vann - men hun klarte seg utrolig bra paa snorklinga.. Men naar det kom til at hun skulle vaere under vann, og haiene over henne, med en sunken baat liggende i vannet - da blei det litt skummelt...




Og her har vi min venn, en Sjoeku :)


Men det var det, saa vi gikk faktisk ut foer det stengte... ikke daarlig.. Foer vi forlot Sydney fikk vi ogsaa besoekt Hillsong, til min STORE glede. Vi var der bare paa et moete, men med tanke paa at jeg naa har vaert uten noe form for kristen miljoe paa nesten 3mnd saa var det veldig deilig for min del. Jeg fikk ogsaa kjoept meg en bibel - klart paa engelsk, men det ble litt av en hoeydare :)




Oss to og selve huset, vi kjoepte en baatbillett saa vi kunne hoppe av og paa hele dagen, veldig greit.. Saa fikk vi sett en god del, og det fra vannet :)




Pernille, Tine og meg ved en fontene i Sydney.


I gaar kom dagen da vi skulle forlate Australia, og ikke minst danskene. Vi dro med tungt hjerte, men det var jo ikke lange flyturen. Vi kom hit til Fiji i gaar kveld, og det er veldig deilig. Vi sover paa Smugglers Cove, som ligger paa stranda - saa i dag var det klart for strandlivet :) Det begynte lett overskya, med litt miniregn, men det endte med knallvaer og sol paa blaa himmel :) Saa naa sitter vi her, gode aa varme paa deler av rumpa, og roede i ansiktet. Vi har ogsaa truffet en norsk jente som er soeskenbarnet til noen gode venner av Hilde, saa verden er virkelig liten ;)

Vel, i morgen haaper vi paa mer sol, saa vi kan vaere enda latere aa bare ligge paa stranda, med kun noen faa fysiske utfordirnger som gaar ut paa aa snu seg hver halvtime, kjope vann i baren og faa i seg litt mat... Ja vi vet, det ER slitsomt ;)

Haaper alt er bra der hjemme i nord, vi koser oss hvertfall her nede i det varme varme soer :)

Kjersti - "Hakuna Matata"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar