tirsdag 28. april 2009

Hollywood: Glitter, glamour, filmpremiere og vaar gode venninne, Jennifer Garner!

"Da jeg var ung fikk jeg komme inn paa verdenspremieren til "Ghosts of Girlfriends past". Jeg ble invitert av assistenten til Jennifer Garner, og gikk paa den rode loperen. Det var tider det. Det er viktig aa reise mens man er ung vet du." Dette skal jeg si til mitt barnebarn om ca. 50 aar;) Og vet dere hvorfor jeg kan si det - fordi det er sant!!!:) Hilde og Kjersti fra bittelille Halden var paa filmpremiere i Hollywood i gaar, mandag 27. april 2009, kl. 19;)Det var ikke hvem som helst som var der, det var saaklart bare de viktigste personene;) Matthew McConaghey, Jennifer Garner og Michael Douglas+++


href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhzlsnyV01UJM-ZjVa2YpTtkiVscfoEvlX6QM6HYDNx3WYPtfNn-B9ydOeSyl3CVJ0ADRagihwtPeDJob3TI9clFDNdtAysL-TYrxYqqTmaOCV9tjc9FXbHfWdih6fUMZaUNqAbq0s_zU2c/s1600-h/IMG_6304.JPG">

Maa bare si det, her har jeg ikke brukt zoom...


Naa spor du deg sikkert, hvordan i all verden kom de seg inn der?! Jo, det skal jeg si deg...

Dagen begynte med at vi dro downtown LA. Der var det ikke noe fint, bare "jalla- butikker", saa vi tok metroen tilbake til "vaart" omraade, Hollywood! Utenfor chinese-Theater (der Oscar prisene deles ut) saa vi at det sto mange fotografer + at den rode loperen var lagt ut. Vi skjonte at det maatte vaere en filmpremiere:) Da tenkte vi: "ooo, dette maa vi faa med oss, kanskje vi faar sett noen av stjernene". Vi sto og ventet paa utsiden i nesten to timer. Det kom sikkert 10 limousiner med stjerner foer den virkelige stjerna kom, Jennifer Garner. Hun kom bort til all fansen, inkludert oss. Hun stoppet foran oss, stirret oss rett i oynene og spurte; "Hi girls, how are you doing?" Etter vaar "lange" samtale med Jen (ja, vi er paa fornavn naa altsaa), saa vi oss fornoyd med stjernespottingen for denne gang. Vi gikk til bussen, men plutselig kommer det en fancy pancy dame og lurte paa om vi ville ha 2 billetter til permieren, "but you have to go right now, and these seats aren't next to eachother, is that okey?" Selvfolgelig!! Jeg har reist rundt med Kjersti i 4 maaneder, jeg tror vi overlever aa sitte fra hverandre i to timer!!! Vi fikk billettene, og fulgte etter henne inn. Vi gikk forbi all fansen, som vi 5 minutter tidligere hadde vaert en del av, forbi alle fotografene (vi var ikke saa populaere, saa jeg tror ikke vi kommer i Se og Hoer) og rett opp den rode loperen! Haha..hvor kult er ikke det! Dama som tok oss med inn var ingen mindre enn assistenten til Jen, Emely;) Vi ble vist inn, og jeg satt sammen med alle Jen og Bens (Affleck) naere venner...Jeg satt og hoerte siste nytt fra Jen og Bens grillfest paa sondag!!!!:):) Hjelpes meg, jeg har ikke ord!! Jeg husker nesten ingenting fra filmen, det eneste jeg greide aa tenke paa var: "Herregud, herregud, herregud jeg sitter i samme sal som Mathhew McConaughey, Jennifer Garner, Michael Douglas og sikkert hundrevis av andre kjendiser....oj, naa lo visst alle, naa maa jeg ogsaa le..hahaha:D Herregud, herregud, herregud" Emely ble saa begeistret for at vi var fra Norge, saa hun fortalte alle hvem vi var, og jeg er helt sikker paa at Jen ogsaa faar hoere om oss:) Hihi..Da vi gikk ut spaserte vi elegant forbi all fansen, som om ingenting var skjedd;) Men naar sant skal sies, frika vi helt ut etter premieren. Vi gikk der som to fjortiser og fniste og snakka med pipestemme! Men hallo, hva mer kan man forlange...vi hadde jo akkurat blitt onsket velkommen inn i kjendisenes verden:)


href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi_r3AHGV9Vh_wxUZ7uQQF05tGlDkyzk98MmkWw2e_IsATfXIuLwa5f3zr9rexZvonBbqhmwSmlvATXPMwqHSsyLrm9mktaHa5ak6yg5SBe5LpqvwxHERnfsYXZIeHhPgk8WI5ULkcWmdE8/s1600-h/IMG_6318.JPG">


href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhSEiJAWoXG4LlTHoN8ETT87TT1F2CRta8qz7J5oDhjQnfWxt_eoJLKRqcZ9ak1F4S3IQ7ShvNsN5535y9MGhj0ymIIEUXOcJ0JSoKXrL_dkDzV5zyko5XkKAZYIinliLAt-rrqRfdPxnWK/s1600-h/IMG_6317.JPG">



Naa vet dere hvordan en helt vanlig mandag kan tilbringes i Hollywood...guri min, jeg elsker aa vaere her:) Men ingen av oss hadde sett for seg at vi skulle gaa i olabukser paa en Hollywood - premiere...saa antrekket var ikke akkurat det fineste paa noen av oss + at jeg gikk rundt med en knaesj gul handlepose, great;)

Jaja, naa faar vi komme oss ned paa jorda igjen...bare enda en tilleggsopplysning naa helt paa slutten. I kveld skal vi igjen treffe Michael Douglas, for vi har faatt gratisbilletter til "The tonight show" med Jey Lenno! Hihi...Mulighetene er stoore i Hollywood:)

Det blir ikke lenger saa stort aa se bestemoren til Ari Behn eller Harald Ronneberg...

Pliktene kaller, vi maa nemlig vaske litt klaer foer vi setter kursen mot NBCs studio;)

Hilde:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar