onsdag 25. februar 2009

Singapore...

Heisann heisann:)
Vi har naa vaert her i Singapore i 1 dag...Har akkurat sjekket inn sekkene,som forresten veier 22,9 kg og 23 kg;) Hittil har vi bare maatte betale overvekt en gang,og det var til et "Ryanair" lignende flyselskap i India;)

I gaarkveld tok vi subway og buss opp til Singapore Zoo, vi ble anbefalt og vaere medpaa nattsafarien der:) Det var virkelig en fantstisk opplevelse:)Vi satt i en buss (uten vegger og vinduer)og ble kjort gjennom alle verdensdelene,og fikk sett forskjellig type dyr:) Virkelig en fin opplevelse:)

Vi bodde i natt paa 12manns - dorm...og det gikk saa fint saa:) Vi traff vel egentlig aldri de andre som sov der, for av en eller annen grunn er vi ikke saa mye paa hostellene og hotellene;)

I dag har vi hatt en sightseeing/ shopping da her i Singapore:) Planen var og ikke handle noe - jeg understreker, det var PLANEN! Her er det saa mange fine butikker, at det er faktisk umulig aa gaa her en hel dag uten aa kjope noen ting! Det er jo akkurat som aa leve en heldag uten aa gaa paa do! UMULIG! Men jeg maa faktisk skryte av Kjersti altsaa - hun er veldig flink, irriterende flink faktisk! Hun gaar inn i en butikk, finner noe hun liker, og henger det fra seg igjen (IKKE ALLTID, vel og merke)...mens jeg maa bare prove det, kun for aa se hva jeg gaar glipp av..(i noen tilfeller gaar jeg ikke glipp av det heller;) )

Desverre for Hong Kong havner nok Singapore paa forsteplassover vaare favorittsteder naa...det er saa rent, pent og fint her:) Men de er ikke like stillig kledd,ogsaa er det veldig klamt og varmt her,men likevel...Singapore elsker vi:)

Naa er det 1 time til flyet gaar..gleder oss til aa komme til Australia naa:) Da blir det slutt paa vaar usunne periode ogsaa...forhaapentligvis;)Nei, jeg vet at det blir slutt da - det maa det!

Snakkes godtfolk:)

Hilde:)

"Hakuna Matata"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar