mandag 2. februar 2009

Fantastiske Goa:)

Siden vi har tilgang paa internett, skader det jo ikke aa oppdatere dere litt oftere enn en gang i uka;)

De to siste dagene har vel egentlig bestaat av bading, sand, strand og uteliv... Vi har hatt noen deilig og avlappende dager her Candolim. Vaeret har vaert herlig, og vi har hatt lange dager paa stranda:) Turistene her i byen er for det meste pensjonister, og vi sperrer oynene opp hver gang vi ser noe som kan likne paa backpackere;)

I morges skulle jeg liksom vaere saa flink aa ta meg en joggetur igjen...denne gangen uten sko;) Jeg lop paa stranda, saa jeg tenkte at det gikk bra...det gjorde det ikke! Da jeg kom tilbake til leiligheten hadde jeg saa vondt under begge storetaerne, og den ene ved siden av (aner ikke hva den heter)...utover dagen utartet det seg til aa bli store vannblemmer, og da vi skulle gaa tilbake greide jeg nesten ikke gaa. Paa toppen av det hele hadde Kjersti faatt saa sinnsykt vondt i magen, saa hun maatte gaa krokboyd hele veien tilbake, mens jeg haltet som en gal...komisk? JA!!:D Takket vaere Kjerstis "sykesoster" kunnskaper, er taerne naa paa bedringensvei, og mageknipen helt borte:) Det skal mer til for aa vippe oss av pinnen;)

I morgen skal vi til en by som heter Ponda... der er det en krydderplantasje hvor man kan ri paa elefanter:) Skal bli deilig og komme seg litt "ut" igjen!

Naa skal vi spsie litt, foer vi finner senga...vi skal nemlig ut aa gaa og jogge i morgen tidlig ogsaa:) Men i morgen skal jeg ta paa meg sko...;)

En siste ting... vi saa det at det forrige innlegget antakelig kunne hoeres litt negativt ut, med tanke paa vaart forhold til inderne! Men bare for aa ha sagt det, saa er inderne veldig hjelpsomme, men de kan bli litt for hjelpsomme;) De vil alltid det beste for oss, og er veldig serviceinnstilte! India er nok et land det er veldig fint aa reise til hvis man skal holde seg i ro, det kan vaere ganske slitsomt aa reise rundt her, i og med at alt tar tid...hvertfall syns vi det;) Men det er ikke noe tvil om at vi har opplevd mange morsomme og uforglemmelige ting i dette unike og fargerike landet:)

Hilde:)

"Hakuna Matata"

1 kommentar:

  1. Bra med ny info jenter, så gøy å lese om alt dere opplever :) skader ikke å skrive ofte nei ;)

    SvarSlett